MERSİN
TARSUS İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Hybrid Learning For Disadvantaged Adults
Proje Ortakları : Türkiye, Estonya, Slovenya, İspanya, Malta / Proje Özeti : Projemiz, pandemi döneminde ortaya çıkan öğrenme zorluklarına çözüm olarak dezavantajlı yetişkinler için hibrit öğrenme modelini ele almaktadır. Amaç, dezavantajlı bireylere daha kapsayıcı ve eşit öğrenme fırsatları sağlamak için materyal ve eğitimciler için kaynaklar geliştirmektir. Proje, çeşitli ülkelerde gerçekleşecek eğitim programları, pilot uygulamalar ve çarpan etkinlikleri içermektedir. Beklenen sonuçlar arasında eğitimcilerin yeteneklerini geliştirmeleri, dezavantajlı yetişkinlere yönelik hibrit öğrenme yöntemleri aracının pilot uygulaması ve çeşitli eğitim materyallerinin oluşturulması bulunmaktadır.PROJE FİKRİ ÇIKTILARI:
-
Hibrit Öğrenme Araç Seti
-
TR- Yetişkin Eğitimciler İçin Hibrit Öğrenme Eğitim Programı
-
Yetişkin Eğitimcileri İçin e-Öğrenme Kursu