Tarsus'un Masal Perdesi Projemiz Başladı
29
15:49
19.12.2024

 

''Tarsus'un Masal Perdesi'' projesi Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, eğitimde köklü değişim ve dönüşüm hedefleyen vizyoner bir yaklaşımdır. Bu modelin temel prensipleri arasında kültürel değerlerin korunması ve yaygınlaştırılması, öğrencilere bütünsel bir eğitim deneyimi sunulması ve yerel mirasın ulusal bilinçle harmanlanması bulunmaktadır. Bu bağlamda, projede öğrencilerimize kültürel mirasımızın önemli bir figürü olan Keloğlan'ın hikayeleri aracılığıyla geleneksel değerlerimizi tanımalarını ve bu değerleri içselleştirmelerini sağlamayı amaçlıyoruz.

Projemizin temel hedefi, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin benimsediği evrensel değerlere uygun olarak öğrencilerimizin büyüklere saygı, dürüstlük ve yardımseverlik gibi temel değerler konusunda bilinçlenmelerini sağlamaktır. Keloğlan'ın hikayeleri, sadece eğitici değil aynı zamanda eğlenceli bir öğrenme ortamı sunarak öğrencilerimizin değerler eğitimi almasını ve keyifli bir vakit geçirmelerini sağlamaktadır.

Bu proje, öğrencilerimizin tiyatro kültürüne olan ilgilerini artırmayı ve dinleme, anlama becerilerini geliştirmeyi hedeflemektedir. Tiyatro oyunları, sosyal etkileşim, yaratıcı düşünme ve kendini ifade etme yeteneklerini geliştirme fırsatı sunarak öğrencilerin kültürel ve sanatsal gelişimine katkıda bulunmaktadır. Bu süreç, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde, sadece akademik değil aynı zamanda sosyal ve kültürel açıdan da zengin bir eğitim deneyimi sunmayı amaçlamaktadır.

Projede, 22 gönüllü öğretmenden oluşan 3 tiyatro ekibi tarafından belirlenen 24 okulda, ders saatleri dikkate alınarak hazırlanmış olan tiyatro oyunları sergilenecektir. Bu şekilde, öğrencilerimiz kültürel mirasımıza sahip çıkma bilinci kazanacak ve geleceğin bilinçli bireyleri olarak yetişmelerine katkıda bulunulacaktır. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin vizyonuyla uyumlu olarak, bu tür etkinlikler aracılığıyla öğrencilerimize kapsamlı ve anlamlı bir eğitim deneyimi sunmayı hedefliyoruz.



19-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-202419-12-2024

Yayın Tarihi: 19.12.2024