Okul/Kurumlarımızın Doküman Yönetim Sisteminde Onay Listesini Düzenleme İşlemi
2338
08:44
17.10.2017

DYS Şablonlarında onay listesi düzenlerken dikkat edilecek hususlar;

1- Evrakın Onay Listesini düzenlerken evrak üzerinde İlgili birimin Şube Müdürü ve İlçe Milli Eğitim Müdürü imzaya açılmış ise Giden Evrak İşlemleri ---> Giden Evrak Oluşturma ve Akış Başlatma ---> Onay Listesi Düzenle kısmaından Okul Müdürü seçilir daha sonra DIŞ BİRİM kısmından İLÇE MEM seçilip Sorgula denildiğinde Tarsus İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün alt birimlerinden İlgili birimin Şube Müdürü seçilir daha sonra İlçe Milli Eğitim Müdürü(Mehmet KALAYCI) seçilir ve onay listesi kapatılır.

2- Evrakın üzerinde Kaymakam(Yüksel ÜNAL) imzaya açılmış ise yine aynı şekilde Giden Evrak İşlemleri ---> Giden Evrak Oluşturma ve Akış Başlatma ---> Onay Listesi Düzenle kısmaından Okul Müdürü seçilir ve daha sonra DIŞ BİRİM kısmından İLÇE MEM seçilip Sorgula denildiğinde Tarsus İlçe Milli Eğitim Müdürlünün alt birimlerinden İlgili birimin Şube Müdürü  seçilir daha sonra İlçe Milli Eğitim Müdürü(Mehmet KALAYCI)ve hemen altında yer alan Kaymakam (Yüksel ÜNAL) seçilir ve onay listesi kapatılır.

Yayın Tarihi: 17.10.2017