İlçemiz genelinde 15 Mart 2017 günü Dokuman Yönetim Sistemine (DYS) geçen resmi okul ve kurumlar için GELEN EVRAK, GİDEN EVRAK VE ONAY EVRAKI ile ilgili 06/04/2017 Perşembe günü İlçe DYS Yönetici rolünden İSTATİSTİKİ RAPOR alınmıştır. Bu raporda bazı okulların Gelen, Giden veya Onay evrakı ile ilgili hiç işlem yapmadığı, bazı okullarda Gelen Evrakların Müdür veya Müdür Yardımcısı rolündeki iş listesinde bekletildiği,kayıt edilmediği, bazı okullarda gelen resmi yazılara hiç cevap yazılmadığı gibi durumlar tespit edilmiştir.
Ayrıca DYS dışında evrak kayıt kullanımının kesinlikle yapılmaması ve tespiti halinde ilgili kurum yöneticileri hakkında yasal işlem başlatılacaktır.
Konu ile ilgili Müdürlüğümüze bağlı Tüm Resmi Okul/Kurum Müdürlüklerinin 15 Mart 2017-6 Nisan 2017 tarihleri arasında DYS üzerinden yaptığı yazışmaların istatistiği ekte belirtilmiş olup; Tüm Resmi Okul/Kurum Müdürlüklerinde Doküman Yönetim Sistemini kullanan Müdür, Müdür Başyardımcısı, Müdür Yardımcısı, Memur, VHKİ, Teknisyen, Bilgisayar İşletmeni v.b bütün kişilerin kendi Doküman Yönetim Sistemlerini kontrol ederek Aktif İşlerindeki bütün yazılara işlem yaparak aktif işlerinde yazı bulundurmamaları ve sistemi sürekli takip etmeleri gerekmektedir.
Not: Raporda Giden Evrak , Gelen Evrak veya Onay Evrakı 0 (sıfır) olan okulların acil olarak Doküman Yönetim Sistemlerini kontrol ederek Aktif İşler kısmında bulunan yazılara acil olarak işlem yapmaları ve Aktif İşler kısmında yazı kalmaması önem arz etmektedir.
DYS İSTATİSTİK RAPOR İÇİN LİNKE TIKLAYINIZ../meb_iys_dosyalar/2017_04/06155955_DYS_YSTATYSTYKY_RAPOR.pdf
Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri
Tarsus İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü