
''Altı Altın Kural'': Bu proje, sınıfın tekrarı riskini taşıyan öğrencilerin akademik başarılarını artırmayı, bireysel olarak kendilerini güçlendirmeyi ve okuldaki genel başarı ortalamasını yükseltmeyi hedeflemektedir. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin kişiye odaklanan, kapsayıcı, milli ve evrensel değerleri harmanlayan eğitim anlayışıyla uyumlu olarak tasarlanan projede, 9. ve 10. sınıflar arasında akademik başarı sıralamasında sınavlarda son üç ile en üst sıradaki öğrenci tespitinde bulunulmaktadır. Tespit edilen dört öğrenci, rehber öğretmen, sınıf rehberi öğretmeni ve müdür yardımcısının katıldığı toplantılarda bireysel olarak değerlendirilecek; sosyo-ekonomik durum, sosyal medya kullanımı ve kişisel hedefleri değerlendirilecektir.