TÜM KURUM MÜDÜRLÜKLERİNİN DİKKATİNE !
Bakanlığımıza bağlı ilköğretim ve ortaöğretim okullarında yatılı veya burslu öğrenim gören öğrencilerin burs, harçlık ve sosyal yardım ödemelerinin Türkiye Vakıflar Bankası kanalıyla ödenmesine ilişkin imzalanan ve Ortaöğretim Genel Müdürlüğünün 26.12.2017 tarihli ve 83203306-30.01-E.22384936 sayılı yazı ekinde gönderilen Protokol gereği burslu / yatılı öğrencilere ait banka hesaplarının açılması ve ödemelerde kullanılacak olan öğrenci iletişim bilgilerinin okul idarelerince kontrol edilerek eksik / hatalı kayıtların düzeltilmesi için kullanılacak olan rapor hazırlanarak okul idarelerinin kullanımına açılmıştır. Bu kapsamda,
Not-01: "IOK25002R004 - Burslu/Yatılı Öğrenci Telefon Kontrol Listesi" raporu "e-Okul Kurum İşlemleri / e-Burs İşlemleri / Burslu Öğrenci Bilgileri" ve "e-Okul Kurum İşlemleri / e-Pansiyon İşlemleri / Yatılı Öğrenci Bilgileri Giriş (Kurum İçi)" ekranlarının Raporlar bölümünde yer almaktadır.
Not-02: Eksik veya hatalı bilgisi bulunan öğrenciler için "e-Okul Öğrenci İşlemleri / Baba Bilgileri", "e-Okul Öğrenci İşlemleri / Anne Bilgileri" veya "e-Okul Öğrenci İşlemleri / Veli Bilgileri" ekranlarında yer alan Cep Telefonu alanının doğru ve eksiksiz bir şekilde okul idarelerince güncellenmesi gerekmektedir.
Not-03: Bahsi geçen Protokol kapsamına giren burslu / yatılı öğrencilerle ilgili yürütülecek olan iş ve işlemlerde öğrencilerimizin herhangi bir mağduriyet yaşamaması için Raporda yer alan tüm öğrencilerin iletişim bilgilerinin kontrol edilerek eksik / hatalı görünen bilgilerin doğru ve eksiksiz bir şekilde güncellenmesi işlemlerinin 04 OCAK 2018 - PERŞEMBE SAAT 18:00´e kadar tamamlanması gerekmektedir.